Vario.e-Podpis
Podpisuj dokumenty elektronicznie z dowolnego miejsca, gdziekolwiek jesteś!
Vario.e-Podpis to usługa umożliwiająca włączenie podpisu cyfrowego w Twoje procesy biznesowe. Zgodnie z prawem podpis elektroniczny jest równoważny podpisowi własnoręcznemu, oznacza to, że w każdej sytuacji, w której prawo zastrzega dla czynności formę pisemną, dopuszczalne jest użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Umowy, dokumenty HR, zamówienia, deklaracje ZUS, sprawozdania KRS, dokumenty urzędowe i umowy możesz również podpisać bez posiadania podpisu kwalifikowanego przy użyciu podpisu elektronicznego e-Podpis platformy Vario, zyskując czas i redukując zbędne koszty! W procesie redakcji, akceptacji i podpisywania możesz kooperować z dowolnymi Twoimi klientami i partnerami włączając ich do udziału w sterowany przez Ciebie proces workflow, bez konieczności posiadania przez nich systemu i bez konieczności wysyłania im kopii dokumentów poczta e-mail. Z podpisem elektronicznym usprawnisz obieg dokumentów w Twojej firmie i obniżysz koszty związane z ich wydrukiem, wysyłką i archiwizowaniem, a tym samym zredukujesz wydatki na bezpośrednią obsługę klienta.Dokumenty, które mogą być podpisywane elektronicznie. Są to między innymi:
- Umowy z kontrahentami,
- Umowy o zlecenie, dzieło, prace
- Regulaminy pracy,
- Oferty przetargowe,
- Umowy inwestycyjnie,
- Listy referencyjne,
- Protokoły zdania i odbioru,
- Przekazanie nieruchomości,
- PIT-y