Vario.e-Podpis

Podpisuj dokumenty elektronicznie z dowolnego miejsca, gdziekolwiek jesteś!

Vario.e-Podpis to usługa umożliwiająca włączenie podpisu cyfrowego w Twoje procesy biznesowe.

Zgodnie z prawem podpis elektroniczny jest równoważny podpisowi własnoręcznemu, oznacza to, że w każdej sytuacji, w której prawo zastrzega dla czynności formę pisemną, dopuszczalne jest użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Umowy, dokumenty HR, zamówienia, deklaracje ZUS, sprawozdania KRS, dokumenty urzędowe i umowy możesz również podpisać bez posiadania podpisu kwalifikowanego przy użyciu podpisu elektronicznego e-Podpis platformy Vario, zyskując czas i redukując zbędne koszty! W procesie redakcji, akceptacji i podpisywania możesz kooperować z dowolnymi Twoimi klientami i partnerami włączając ich do udziału w sterowany przez Ciebie proces workflow, bez konieczności posiadania przez nich systemu i bez konieczności wysyłania im kopii dokumentów poczta e-mail.

Z podpisem elektronicznym usprawnisz obieg dokumentów w Twojej firmie i obniżysz koszty związane z ich wydrukiem, wysyłką i archiwizowaniem, a tym samym zredukujesz wydatki na bezpośrednią obsługę klienta.

Dokumenty, które mogą być podpisywane elektronicznie. Są to między innymi:

  • Umowy z kontrahentami,
  • Umowy o zlecenie, dzieło, prace
  • Regulaminy pracy,
  • Oferty przetargowe,
  • Umowy inwestycyjnie,
  • Listy referencyjne,
  • Protokoły zdania i odbioru,
  • Przekazanie nieruchomości,
  • PIT-y

 

Zapraszamy na bezpłatne webinarium pod tytułem:

Jak zaoszczędzić kilkaset tysięcy złotych poprzez wykorzystanie oprogramowania do automatyzacji pobierania danych z dokumentów – ReadIT OCR Pro?

Odbędzie się ono:
we wtorek 1 lutego o godz. 11:00
Czas trwania 60 min.

You have Successfully Subscribed!

Share This