Obsługa projektów
Oprogramowanie biznesowe Vario oferuje pełny zakres funkcjonalności składający się na obszar zarządzania projektem w każdej firmie. Funkcjonalności obejmują m.in.: obieg dokumentów w przedsiębiorstwie (np. obieg faktury kosztowej wraz z OCR faktur), zarządzanie projektem oraz jego dokumentacją, zarządzanie podwykonawcami, kooperacjami, kontrolę przebiegu projektu, kosztów w projekcie, raportowanie, monitorowanie postępu prac, zarządzanie zmianą, zarządzanie portfelem projektów, planowanie zasobów, standaryzację zarządzania projektami, opracowywanie i rozwój metodyki realizacji projektów. W Vario można stworzyć własne wzorce projektów, a także zaimportować ich strukturę z MS Project, systemów ERP lub systemów kosztorysowania. Również budżety projektów można tworzyć bezpośrednio w systemie lub importować ze źródeł zewnętrznych, np. arkuszy MS Excel. W systemie można także planować zasoby, korzystając z zaawansowanych funkcji terminarzy. Realizacja zadań w ramach projektów może być ewidencjonowania jako karty pracy.
Zalety rozwiązania:
- usprawnienie komunikacji oraz koordynacji pracy zespołów,
- szybkie dotarcie do informacji i dokumentów związanych z projektem,
- wzrost efektywności pracy,
- kontrola budżetu projektu,
- zarządzanie cyklem życia projektów.