BPMS DMS workflow OCR EDM
Vario to oprogramowanie klasy BPMS (Business Proces Management System) oraz platforma low-code do automatyzacji procesów biznesowych (workflow). Do najczęściej implementowanych procesów należą: proces obiegu faktury, proces zamówień, umów i ich cyfrowym podpisywaniem, wniosków urlopowych, delegacji, wniosków na zarząd, czy reklamacji. O najczęściej implementowanych procesach, możesz przeczytać w sekcji „Obszary zastosowań”
Vario to również oprogramowanie klasy DMS (Document Management System), które pozwoli Ci ewidencjonować dokumenty w postaci elektronicznego repozytorium. System dba o to, by dokumenty znajdowały się w odpowiednich katalogach, by można było tworzyć wersje dokumentów, by dokumenty mogły być związane z innymi dokumentami (aneks z umową), by można było ewidencjonować różne postaci dokumentu.
Vario wykorzystywane jest również do planowania, realizacji i rozliczania projektów (spraw). Pozwala między innymi na opisywanie projektu danymi z budżetu, rejestrowanie i rozliczanie czasu pracy, kosztów i przychodów, czy wizualizację projektów na osiach Ganta.
Wykorzystanie Vario w różnych obszarach przedstawiono poniżej.
Finanse
Faktury, Noty,
Zaliczki, Delegacje
Handel
Zapotrzebowania, Zamówienie,
Umowy, Oferty
Administracja
Pisma, Wnioski,
Korespondencja, Sprawy
Kadry
Umowy, Urlopy,
Delegacje, Kartoteki
Projektowanie
Projekty, Rysunki,
Zestawienia, Karty pracy
Inne
Projekty, Rysunki,
Zestawienia, Karty pracy
Obsługa klienta
Obsługa reklamacji, Zgłoszenia serwisowe,
Helpdesk, Kontakty
Co oprogramowanie biznesowe Vario da mojej firmie?
Dzięki wdrożeniu naszego oprogramowania zauważysz wyraźny wzrost efektywności podejmowanych działań i spadek kosztów operacyjnych. Będziesz miał pewność, że dokumenty wytwarzane przez Twoich pracowników znajdują się w systemie (dzięki modułowi DMS), wszyscy pracują na aktualnych szablonach pism, ofert i innych dokumentów i że każdy istotny dokument przychodzący jest obsłużony. Ponadto, skróci się czas obiegu dokumentów w firmie. Zadania realizowane będą w terminie i zgodnie z założonym budżetem. Skuteczny OCR faktur oraz innych typów dokumentów wyeliminuje konieczność „wpisywania” danych do systemu.
Mobilne EOD – zarządzaj firmą w każdym miejscu, w każdej chwili.
System elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) Vario to także dostęp z urządzeń mobilnych. W ramach aplikacji mobilnej użytkownicy mogą uczestniczyć w procesach i obiegach (np. obieg faktury kosztowej, proces akceptacji kosztów i in.) i w pracy na każdym z poziomów hierarchii struktury organizacyjnej w ramach przypisanych im ról i kompetencji. System Vario cechuje całkowita responsywność.
Czy system EOD Vario jest kompatybilny z innymi programami?
Zdajemy sobie sprawę, że każdy system informatyczny działający w przedsiębiorstwie odgrywa swoją rolę we wsparciu sprawnego funkcjonowania firmy. Dlatego zaprojektowaliśmy EOD Vario w taki sposób, by doskonale współpracował m.in. z systemami takimi jak: Comarch CDN XL, Comarch CDN Optima, Enova, Sage Symfonia, Simple.ERP i innymipopularnymi na rynku rozwiązaniami.
Poznaj nasze rozwiązania
Zostaw swoje dane kontaktowe, a my skontaktujemy się z Tobą i doradzimy, które z naszych aplikacji najlepiej pasują do Twojego biznesu.
Wiadomość ze strony
Poznaj nasze rozwiązania
Zostaw swoje dane kontaktowe, a my skontaktujemy się z Tobą i doradzimy, które z naszych aplikacji najlepiej pasują do Twojego biznesu.