Vario to oprogramowanie klasy BPMS (Business Proces Management System) oraz platforma low-code do automatyzacji procesów biznesowych (workflow). Do najczęściej implementowanych procesów należą: proces obiegu faktury, proces zamówień, umów i ich cyfrowym podpisywaniem, wniosków urlopowych, delegacji, wniosków na zarząd, czy reklamacji. O najczęściej implementowanych procesach, możesz przeczytać w sekcji „Obszary zastosowań”

Vario to również oprogramowanie klasy DMS (Document Management System), które pozwoli Ci ewidencjonować dokumenty w postaci elektronicznego repozytorium. System dba o to, by dokumenty znajdowały się w odpowiednich katalogach, by można było tworzyć wersje dokumentów, by dokumenty mogły być związane z innymi dokumentami (aneks z umową), by można było ewidencjonować różne postaci dokumentu.

Vario wykorzystywane jest również do planowania, realizacji i rozliczania projektów (spraw). Pozwala między innymi na opisywanie projektu danymi z budżetu, rejestrowanie i rozliczanie czasu pracy, kosztów i przychodów, czy wizualizację projektów na osiach Ganta.

Wykorzystanie Vario w różnych obszarach przedstawiono poniżej.

Finanse

Faktury, Noty,
Zaliczki, Delegacje

Handel

Zapotrzebowania, Zamówienie,
Umowy, Oferty

Administracja

Pisma, Wnioski,
Korespondencja, Sprawy

Kadry

Umowy, Urlopy,
Delegacje, Kartoteki

Projektowanie

Projekty, Rysunki,
Zestawienia, Karty pracy

Inne

Projekty, Rysunki,
Zestawienia, Karty pracy

Obsługa klienta

Obsługa reklamacji, Zgłoszenia serwisowe,
Helpdesk, Kontakty

Co oprogramowanie biznesowe Vario da mojej firmie?

Dzięki wdrożeniu naszego oprogramowania zauważysz wyraźny wzrost efektywności podejmowanych działań i spadek kosztów operacyjnych. Będziesz miał pewność, że dokumenty wytwarzane przez Twoich pracowników znajdują się w systemie (dzięki modułowi DMS), wszyscy pracują na aktualnych szablonach pism, ofert i innych dokumentów i że każdy istotny dokument przychodzący jest obsłużony. Ponadto, skróci się czas obiegu dokumentów w firmie. Zadania realizowane będą w terminie i zgodnie z założonym budżetem. Skuteczny OCR faktur oraz innych typów dokumentów wyeliminuje konieczność „wpisywania” danych do systemu.

Mobilne EOD – zarządzaj firmą w każdym miejscu, w każdej chwili.

System elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) Vario to także dostęp z urządzeń mobilnych. W ramach aplikacji mobilnej użytkownicy mogą uczestniczyć w procesach i obiegach (np. obieg faktury kosztowej, proces akceptacji kosztów i in.) i w pracy na każdym z poziomów hierarchii struktury organizacyjnej w ramach przypisanych im ról i kompetencji. System Vario cechuje całkowita responsywność.

Czy system EOD Vario jest kompatybilny z innymi programami?

Zdajemy sobie sprawę, że każdy system informatyczny działający w przedsiębiorstwie odgrywa swoją rolę we wsparciu sprawnego funkcjonowania firmy. Dlatego zaprojektowaliśmy EOD Vario w taki sposób, by doskonale współpracował m.in. z systemami takimi jak: Comarch CDN XL, Comarch CDN Optima, Enova, Sage Symfonia, Simple.ERP i innymipopularnymi na rynku rozwiązaniami.

Poznaj nasze rozwiązania

Zostaw swoje dane kontaktowe, a my skontaktujemy się z Tobą i doradzimy, które z naszych aplikacji  najlepiej pasują do Twojego biznesu.

 

Wiadomość ze strony

Prywatność

Poznaj nasze rozwiązania

Zostaw swoje dane kontaktowe, a my skontaktujemy się z Tobą i doradzimy, które z naszych aplikacji  najlepiej pasują do Twojego biznesu.

 

Wiadomość ze strony

Prywatność

Zapraszamy na bezpłatne webinarium pod tytułem:

Jak zaoszczędzić kilkaset tysięcy złotych poprzez wykorzystanie oprogramowania do automatyzacji pobierania danych z dokumentów – ReadIT OCR Pro?

Odbędzie się ono:
we wtorek 1 lutego o godz. 11:00
Czas trwania 60 min.

You have Successfully Subscribed!

Share This