Vario w administracji
Vario to doskonałe narzędzie usprawniające pracę kancelarii, sekretariatów oraz biur zarządów. Umożliwia automatyzację procesów i procedur. Pozwala sprawnie rejestrować korespondencję, niezależnie, czy przywiózł ją kurier, czy wpłynęła jako e-mail. Dzienniki korespondencji mogą ewidencjonować pisma grup kapitałowych, firm, czy działów. Użytkownicy mogą zlecać wysłanie korespondencji tradycyjnej poprzez sekretariat – wówczas uzupełniana jest pocztowa książka nadawcza lub serwisy Poczty Polskiej lub firm kurierskich.
Vario pilnuje, by dokumenty w postaci cyfrowej zawsze były w zasięgu ręki – znajdowały się od odpowiednich katalogach, były zatwierdzone i najbardziej aktualne. Jedynie tak bowiem może funkcjonować „biuro bez papieru”.
Klienci często wykorzystują również Vario do automatyzacji procesu przygotowywania wniosków do Zarządu oraz obsługi spraw.