Administracja

Administracja

Oprogramowanie firmowe BPM Vario sprawia, że segregatory dokumentów przestają być codziennością. Wszystkie dokumenty mogą być ewidencjonowane w elektronicznym archiwum w systemie BPM Vario, dzięki czemu do minimum można ograniczyć występowanie dokumentów papierowych (nimi zajmie się skuteczny OCR). Każdy dokument występuje raz w systemie, choć może być dostępny w wielu folderach. Oznacza to, że pracownicy mają dostęp do kompletnej informacji. Ponadto, każdy uprawniony pracownik ma szybki dostęp do aktualnych i zatwierdzonych dokumentów. Nie musi się martwić, czy korzysta z najnowszej wersji dokumentu, system dba o to za użytkownika. Pracując z Vario BPM mamy również pewność, że wszystkie dokumenty znajdują się w systemie a dokładnie w elektronicznym archiwum, które jest funkcjonalnością DMS.

Procesy administracyjne, wewnętrzne procedury mogą być odzwierciedlone i zautomatyzowane w systemie. Nasi konsultanci pomogą je również zoptymalizować.