Help Desk
Dla naszych klientów uruchomiliśmy nowy rodzaj wsparcia technicznego umożliwiającego zdiagnozowanie oraz wyeliminowanie działania usługę realizujemy za pomocą zdalnego dostępu do komputera użytkownika w oparciu o sprawdzoną i powszechnie stosowaną aplikacje Team Viever.
Jedyny wymóg to dostęp komputera do internetu i uruchomiony system operacyjny. W celu umożliwienia połączenia naszemu pracownikowi wystarczy kliknąć poniżej klawisz "Połącz się z pomocą zdalną": Pobrać i uruchomić program i poczekać na połączenie z naszym działem wsparcia technicznego.
Help Desk
Dla naszych klientów uruchomiliśmy nowy rodzaj wsparcia technicznego umożliwiającego zdiagnozowanie oraz wyeliminowanie działania usługę realizujemy za pomocą zdalnego dostępu do komputera użytkownika w oparciu o sprawdzoną i powszechnie stosowaną aplikacje Team Viever.
Jedyny wymóg to dostęp komputera do internetu i uruchomiony system operacyjny. W celu umożliwienia połączenia naszemu pracownikowi wystarczy kliknąć poniżej klawisz "Połącz się z pomocą zdalną": Pobrać i uruchomić program i poczekać na połączenie z naszym działem wsparcia technicznego.