Vario – odpowiedź na rzeczywistość biznesu

Dziesiątki a nawet setki e-maili – to biurowa codzienność.

Jak skutecznie nadzorować obieg dokumentów?

Przekazywanie wiadomości dalej, redagowanie odpowiedzi, pobieranie plików
wiadomości do edycji, przesyłanie poleceń oraz akceptacja dokumentów – to czynności, które pochłaniają
cenny czas pracowników.

Jeżeli…

  • Nie kontrolujesz wielu wiadomości e-mail dotyczących danego dokumentu?
  • Nie masz wpływu na czas odpowiedzi adresatów?
  • Dostrzegasz brak kontroli nad wiadomościami wysłanymi na zewnątrz organizacji?
  • Nie kontrolujesz powielania załączników wiadomości przy edycji i przekazywaniu
    dalej?

…to Vario.SmartFlow jest najlepszym rozwiązaniem, które zwiększa efektywność
i generuje oszczędności. Wypróbuj nasze rozwiązanie, jeśli koszty zarządzania wiadomościami są duże lub
nie ma dedykowanej osoby przypisanej do tego procesu.


Masz już dość przepisywania treści z obrazów dokumentów?

Vario.SmartOCR zrobi to za Ciebie!

Aby rozwiązać problemy biznesowe
naszych klientów, stworzyliśmy
rewolucyjny system Vario.SmartOCR.

Unikalność rozwiązania polega na tym, że
treść dokumentu jest rozpoznana
bez zaangażowania operatora. Obraz rozpoznanego
dokumentu da Ci m.in. możliwość skopiowania tekstu,
jak również jego edycję.

Vario.SmartOCR rozpoznaje treść dokumentu po zeskanowaniu go zarówno
za
pomocą urządzenia (skaner, urządzenie wielofunkcyjne), jak i ze zdjęcia zrobionego smartfonem.


Uporządkuj dokumentację w swojej organizacji!

Zorganizuj dokumenty na stanowiskach w Twojej firmie, skorzystaj z
możliwości współdzielenia i gromadzenia dokumentów w organizacji.

Bądź o krok przed wszystkimi i unowocześnij sposób w jaki
pracujesz!

W codziennej pracy zdarza się, że utworzony dokument przechodzi wiele
wersji, podczas których cenne dane mogą zostać utracone. Poznaj efektywny system do przechowywania i
wyszukiwania danych. Zwiększ potencjał współpracy i ulepsz przepływ pracy.

Vario.SmartDocs umożliwia przechowywanie i udostępnianie dokumentów
elektronicznych. Nie musisz więcej martwić się o kwestie bezpieczeństwa dotyczące Twoich dokumentów.
Dodatkowa funkcjonalność nadawania uprawnień w systemie, pozwala na wgląd do dokumentów poufnych
wybranym współpracownikom. Dzięki temu w dowolnym momencie mogą pobierać istotne dokumenty potrzebne do
pracy.

Zapraszamy na bezpłatne webinarium pod tytułem:

Jak zaoszczędzić kilkaset tysięcy złotych poprzez wykorzystanie oprogramowania do automatyzacji pobierania danych z dokumentów – ReadIT OCR Pro?

Odbędzie się ono:
we wtorek 1 lutego o godz. 11:00
Czas trwania 60 min.

You have Successfully Subscribed!

Share This