Vario.Smart – odpowiedź na rzeczywistość biznesu

ULOTKA

Dziesiątki a nawet setki e-mail - to biurowa codzienność. Jak skutecznie nadzorować obieg dokumentów?

Przekazywanie wiadomości dalej, redagowanie odpowiedzi, pobieranie plików wiadomości do edycji, przesyłanie poleceń oraz akceptacja dokumentów – to czynności, które pochłaniają cenny czas pracowników.

Jeżeli..

  • Nie kontrolujesz wielu wiadomości e-mail dotyczących danego dokumentu?
  • Nie masz wpływu na czas odpowiedzi adresatów?
  • Dostrzegasz brak kontroli nad wiadomościami wysyłanymi na zewnątrz organizacji?
  • Nie kontrolujesz powielania załączników wiadomości przy edycji i przekazywaniu dalej?

…to Vario.SmartFlow jest najlepszym rozwiązaniem, które zwiększa efektywność i generuje oszczędności. Wypróbuj nasze rozwiązanie, jeśli koszty zarządzania wiadomościami są duże lub nie ma dedykowanej osoby przypisanej do tego procesu.

Masz już dość przepisywania treści z obrazów dokumentów? Vario.SmartOCR zrobi to za Ciebie!

Aby rozwiązać problemy biznesowe naszych klientów, stworzyliśmy rewolucyjny system Vario.SmartOCR.

Unikalność rozwiązania polega na tym, że treść dokumentu jest rozpoznana bez zaangażowania operatora. Obraz rozpoznanego dokumentu da Ci m.in. możliwość skopiowania tekstu, jak również jego edycję.

Vario.SmartOCR rozpoznaje treść dokumentu po zeskanowaniu go zarówno za pomocą urządzenia (skaner, urządzenie wielofunkcyjne), jak i ze zdjęcia zrobionego smartfonem.

 Dla integratorów

ULOTKA

ULOTKA

Uporządkuj dokumentację w swojej organizacji!

Zorganizuj dokumenty na stanowiskach w Twojej firmie, skorzystaj z możliwości współdzielenia i gromadzenia dokumentów w organizacji.

Bądź o krok przed wszystkimi i unowocześnij sposób w jaki pracujesz!

W codziennej pracy zdarza się, że utworzony dokument przechodzi wiele wersji, podczas których cenne dane mogą zostać utracone. Poznaj efektywny system do przechowywania i wyszukiwania danych. Zwiększ potencjał współpracy i ulepsz przepływ pracy.

Vario.SmartDocs umożliwia przechowywanie i udostępnianie dokumentów elektronicznych. Nie musisz więcej martwić się o kwestie bezpieczeństwa dotyczące Twoich dokumentów. Dodatkowa funkcjonalność nadawania uprawnień w systemie, pozwala na wgląd do dokumentów poufnych wybranym współpracownikom. Dzięki temu w dowolym momencie mogą pobierać istotne dokumenty potrzebne do pracy.

Zapraszamy na bezpłatne webinarium pod tytułem:

Jak zaoszczędzić kilkaset tysięcy złotych poprzez wykorzystanie oprogramowania do automatyzacji pobierania danych z dokumentów – ReadIT OCR Pro?

Odbędzie się ono:
we wtorek 1 lutego o godz. 11:00
Czas trwania 60 min.

You have Successfully Subscribed!

Share This