Vario w administracji

Vario to doskonałe narzędzie usprawniające pracę kancelarii, sekretariatów oraz biur zarządów. Umożliwia automatyzację procesów i procedur. Pozwala sprawnie rejestrować korespondencję, niezależnie, czy przywiózł ją kurier, czy wpłynęła jako e-mail. Dzienniki korespondencji mogą ewidencjonować pisma grup kapitałowych, firm, czy działów. Użytkownicy mogą zlecać wysłanie korespondencji tradycyjnej poprzez sekretariat – wówczas uzupełniana jest pocztowa książka nadawcza lub serwisy Poczty Polskiej lub firm kurierskich.

Vario pilnuje, by dokumenty w postaci cyfrowej zawsze były w zasięgu ręki – znajdowały się od odpowiednich katalogach, były zatwierdzone i najbardziej aktualne. Jedynie tak bowiem może funkcjonować „biuro bez papieru”.

Klienci często wykorzystują również Vario do automatyzacji procesu przygotowywania wniosków do Zarządu oraz obsługi spraw.

Zapraszamy na bezpłatne webinarium pod tytułem:

Jak zaoszczędzić kilkaset tysięcy złotych poprzez wykorzystanie oprogramowania do automatyzacji pobierania danych z dokumentów – ReadIT OCR Pro?

Odbędzie się ono:
we wtorek 1 lutego o godz. 11:00
Czas trwania 60 min.

You have Successfully Subscribed!

Share This