Help Desk

Dla naszych klientów uruchomiliśmy nowy rodzaj wsparcia technicznego umożliwiającego zdiagnozowanie oraz wyeliminowanie działania usługę realizujemy za pomocą zdalnego dostępu do komputera użytkownika w oparciu o sprawdzoną i powszechnie stosowaną aplikacje Team Viever.

Jedyny wymóg to dostęp komputera do internetu i uruchomiony system operacyjny. W celu umożliwienia połączenia naszemu pracownikowi wystarczy kliknąć poniżej klawisz "Połącz się z pomocą zdalną": Pobrać i uruchomić program i poczekać na połączenie z naszym działem wsparcia technicznego.

Help Desk

Dla naszych klientów uruchomiliśmy nowy rodzaj wsparcia technicznego umożliwiającego zdiagnozowanie oraz wyeliminowanie działania usługę realizujemy za pomocą zdalnego dostępu do komputera użytkownika w oparciu o sprawdzoną i powszechnie stosowaną aplikacje Team Viever.

Jedyny wymóg to dostęp komputera do internetu i uruchomiony system operacyjny. W celu umożliwienia połączenia naszemu pracownikowi wystarczy kliknąć poniżej klawisz "Połącz się z pomocą zdalną": Pobrać i uruchomić program i poczekać na połączenie z naszym działem wsparcia technicznego.

Zapraszamy na bezpłatne webinarium pod tytułem:

Jak zaoszczędzić kilkaset tysięcy złotych poprzez wykorzystanie oprogramowania do automatyzacji pobierania danych z dokumentów – ReadIT OCR Pro?

Odbędzie się ono:
we wtorek 1 lutego o godz. 11:00
Czas trwania 60 min.

You have Successfully Subscribed!

Share This